موسیقی فیلم کوهستان سرد

 کوهستان سرد نام فیلمی است که بر اساس رمانی از چارلز فریزر در سال ۲۰۰۳ ساخته شد.

این فیلم روایتگر زندگی اینمان و ایدا است، اینمان سرباز جوانی است که در جنگ مجروح شده و با این حال سفری را در تلاش برای رسیدن به خانه و نامزدش در کوهستان سرد آغاز می‌کند. در نبود اینمان، ایدا با دختری جسور به نام روبی آشنا می شود و راه و رسم زندگی در طبیعت وحشی کوهستان را از او می‌آموزد و رنج سال‌های تنهایی و جنگ را با او تقسیم می‌کند…

 آهنگساز موسیقی متن این فیلم #گابریل_یارد بوده که در مجموع پنج قطعه برای این فیلم ساخته است و تهیه کننده آن #تی_بون_برنت است که موسیقی فیلم “آه برادر کجایی” را نیز در کارنامه خود دارد که در مطالب پیشین از آن صحبت کرده ایم.

 موسیقی این فیلم با زمان و مکانی که فیلم در آن اتفاق می افتد، هماهنگی دارد. برنت با کمک یک موسیقی شناس در جست و جوی ترانه های بومی شمال آمریکا و همچنین نوازندگان اصیلی بود که موسیقی فیلم را به بهترین شکل اجرا کنند. بنابراین بیشتر ترانه های این فیلم را موسیقی فلکلور و موسیقی #کانتری #گاسپل و #بلوز تشکیل می دهد که آن ها را با ساز های فیدل و گیتار و بانجو و صدای یک خواننده بومی می شنویم.

موسیقی این فیلم نامزد جایزه #اسکار بهترین موسیقی متن و همچنین دو ترانه از #استینگ و #الویس_کاستلو که با آواز #الیسون_کراوس می شنویم، نامزد اسکار بهترین ترانه فیلم شده اند.

“ترجمه توسط آموزشگاه موسیقی پارت”

دانلود موسیقی فیلم در کانال تلگرام آموزشگاه موسیقی پارت

source: wikipedia
@partmusicschool

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *